De functie
Dit zijn jouw taken als HR Officer:
- Je staat in voor het rekruteringsproces: uitschrijven en lanceren vacatures, het voeren van gesprekken en geven van feedback aan de HR Manager en de betrokken afdelingsverantwoordelijken.
- Je stuurt de inhouse aan en onderhoudt een goede samenwerking met de andere selectiepartners.
- Je volgt de evaluaties van de uitzendkrachten op.
- Je bent mee het aanspreekpunt naar alle medewerkers toe voor alle personeelsgerelateerde vragen.
- Je staat in voor administratieve support van de HR dienst m.b.t. de opmaak van arbeidsovereenkomsten, tijdsregistratie, opleiding, werkkledij …
- Je biedt ondersteuning bij het opmaken van functiebeschrijvingen.
- Je beheert de interne communicatie via infoschermen.
- Je werkt mee aan de organisatie van personeelsevents.
Het Profiel
- Je hebt een bachelordiploma in een relevante richting.
- Je kan een drietal jaar ervaring voorleggen binnen HR, rekrutering & selectie.
- Je bent discreet, communicatief, dynamisch en stressbestendig.
- Je hebt een zeer goede kennis van MS Office pakketten.
Aanbod
- Een uitdagende en afwisselende job met veel verantwoordelijkheid;
- een stabiele werkomgeving;
- een salaris in overeenstemming met ervaring en competenties, aangevuld met extralegale voordelen.