Office/Management Assistant
In de rol van administratief talent zorg je ervoor dat we altijd van de juiste kantoorbenodigdheden zijn voorzien. Je houdt ook toezicht op onderhoudscontracten en zorgt ervoor dat periodieke keuringen […]
Digital Marketing coördinator
Als Digital Marketeer ben je de drijvende kracht achter de digitale strategie van het bedrijf. Jouw taken omvatten: Digitale Strategie: Ontwikkel en implementeer strategieën om de online aanwezigheid van […]
Creatieve grafisch ontwerper
Ben jij een creatieve geest met oog voor esthetiek en een bruisende dosis energie? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe grafisch ontwerper! Tot je zeer gevarieerd takenpakket […]
QHSE Manager
Als QHSE manager ben je verantwoordelijk voor het bepalen, implementeren & coördineren van het gezondheids-veiligheids- en duurzaamheidsbeleid van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het verder uitwerken, coördineren […]
Preventiemedewerker
In deze functie biedt je ondersteuning aan onze preventiedienst en projectleiding op het vlak van veiligheid. Je draagt bij aan de veiligheidscultuur van onze onderneming. Dagdagelijks sta je […]
Aankoper
Je vraagt de nodige offertes op bij onderaannemers en leveranciers en volgt deze op. Je analyseert de prijsoffertes inhoudelijk om zo kostenefficiënt mogelijk in uitvoering te kunnen gaan. […]
Directie Assistent
Voorbereiden, assisteren en verslaggeving van discrete directiedossiers : Raden van Bestuur waarin o.m. bepaald wordt marketing-, aankoop-, HR-, designers-policy, enz…. Voorbereiden, organiseren en uitwerken externe directievergaderingen inbegrepen planning, […]
Preventie Adviseur Niveau 2
Krijg jij energie van: Voeren van gedegen risicoanalyses en rapporteren van bevindingen. Implementeren van effectieve preventiemaatregelen en -programma’s. Zorgen voor naleving van wet- en regelgeving op het gebied […]
Payroll medewerker
Beheren van documentatie van werknemers Ondersteunen van algemene administratieve taken en payroll L&D Database up-to-date houden Dagelijkse registratie van de uren van werknemers Fungeren als centraal aanspreekpunt tussen […]
Office Assistant
Samen met je collega’s sta je in voor de algemene administratieve en logistieke ondersteuning van verschillende departementen in de onderneming (sales, operations, marketing, direction). Je zorgt voor de volledige […]